CARska praksa – program plaćene prakse u Banjaluci

Plaćena
Prema dogovoru

Opis prakse

Centar za afirmaciju i razvoj (CAR) je regionalna organizacija sa sjedištem u Banjaluci i Beogradu, kao i sa timovima u Sarajevu, Berlinu, Barseloni i Moskvi. CAR čini ekipa mladih ljudi okupljenih oko jednog cilja, a to je afirmacija i razvoj pozitivnih ideja. Kroz naše programe pružamo prilike mladima iz cijelog regiona da se lično i profesionalno usavršavaju, kako u svojoj zemlji tako i inostranstvu.

Zahvaljujući konstantom unapređenju rada i uvođenju novih programa izrasli smo u lidersku organizaciju u regionu za programe mobilnosti za mlade i programe neformalnog obrazovanja.

Ukoliko želiš i ti da radiš upravo na tome, vrijeme je da nam se pridružiš i postaneš deo tima CAR-a u Banjaluci, kroz program plaćene prakse “CARska praksa”.

Praksu možeš da obavljaš u trajanju od 4 ili 8 časova dnevno odnosno tokom pola ili punog radnog vremena. Prednost u procesu selekcije imaju kandidati koji se prijavljuju za obavljanje prakse u punom radnom vremenu.

Uslovi

Profil si osobe: odgovorna, posvećena, timski igrač, obraćaš pažnju na detalje, fleskibilna, proaktivna i orijentisana ka rezultatu.

Pored toga:

  • imaš između 22 i 30 godina
  • trenutno si u Banjaluci
  • student si na završnoj godini ili imaš završene osnovne ili master studije fakulteta društvenih ili humanističkih nauka, Ekonomskog fakulteta, Fakulteta političkih nauka ili drugih srodnih fakulteta
  • imaš motivaciju za aktivno učešće u aktivnostima CAR-a
  • poznaješ rad na računaru – Microsoft Office
  • poznaješ i koristiš društvene mreže
  • poznaješ engleski jezik na minimalno B2 nivou

Poželjno, ali nije obavezno:

  • prethodno učešće u programima mobilnosti za mlade (studentske razmene, stručne prakse, volonterski kampovi)
  • poznaješ još jedan strani jezik, pored engleskog

Dostupne pozicije za praksu

Možeš da se prijaviš za jednu od sledećih pozicija:

  • Office Assistant – 2 mjesta
  • Junior Project Assistant – 2 mjesta
  • Digital Marketing Assistant – 2 mjesta
  • Public Relations Assistant – 2 mjesta

Trajanje prakse

  • praksu možeš da obavljaš u trajanju od 4 ili 8 časova dnevno, odnosno pola ili puno radno vreme
  • ukupno trajanje prakse je 6 mjeseci, a praksa je podeljena u tri faze

Prednost u procesu selekcije imaju kandidati koji se prijavljuju za obavljanje prakse u punom radnom vremenu.

Lokacija gde se obavlja praksa

Praksa se obavlja, tokom celog trajanja u našoj kancelariji u srcu Banjaluke 

Koncept prakse

Svaki kandidat će imati svog mentora koji će pratiti njegov razvoj i biti mu oslonac i podrška tokom adaptacije na novu sredinu i realizacije svih aktivnosti. Kandidati će, pored praktičnog angažovanja, imati šansu i da se dodatno obrazuju i razviju svoje vještine u okviru naše Akademije za stručno usavršavanje.

Evaluacija rezultata i napretka kandidata se vrši na sedmičnom, mjesečnom i tromejsečnom nivou.

Praksa je podeljena u 3 faze koja traju po dva mjeseca i to na sljedeći način:

  • faza 1 – obuhvata upoznavanje sa organizacijom rada i obuku za upotrebu alata koji se koriste u svakodnevnom radu – u trajanju od 2 mjeseca – ovaj dio prakse nije plaćen
  • faza 2 – obuhvata samostalno preuzimanje jednostavnih zadataka,  učešće u realizaciji aktivnosti i projekata, kao i učešće u osmišljanju kreativnih ili projektnih rešenja i rad sa klijentima – u trajanju od 2 mjeseca – plaćeni dio prakse
  • faza 3 – obuhvata rad na navedenom u fazi 2 kao i rad na izradi završnog projekta koji će da bude specifičan za svakog kandidata – plaćeni dio prakse

Evaluacija rezultata za svakog kandidata u svakoj od faza se izvodi na sedmičnom, mjesečnom i tromjesečnom nivou.

Šta ti možeš da očekuješ od nas:

  • plaćenu praksu
  • sticanje novih vještina uz korištenje najsavremenijih cloud-based alata za organizaciju vremena, projektni menadžment i digitalni marketing
  • rad u pozitivnom i dinamičnom okruženju, sa timom mladih ljudi
  • mentorsko praćenje i individualno usmjeravanje
  • lično i profesionalno usavršavanje kroz interne edukacije
  • podršku za realizaciju Vaših ideja
  • slobodne vikende
  • rad u kancelariji u srcu Banjaluke

Pored navedenog učesnici prakse koji ostvare najbolje rezultate imaju mogućnost zaposlenja na pola ili puno radno vreme u okviru istog sektora za koji su obavljali praksu.

Vještine i znanja koje ćeš da stekneš tokom prakse

Vještine i znanja koja ćeš da stekneš tokom prakse zavise od pozicije za koju se prijavljuješ.

Office Assistant – rad na sljedećim zadacima

  • poslovna komunikacija i korespodencija sa klijentima uživo u kancelariji, telefonskim i elektronskim putem, kao i društvenim mrežama
  • logistička podrška kolegama
  • ažuriranje i arhiviranje dokumentacije
  • primanje i slanje pošte;
  • zakazivanje sastanaka i praćenje rasporeda njihovog održavanja
  • organizacija nabavke kancelarijskog materijala i
  • upoznavanje sa metodama praćenja i analize
  • provera i ažuriranje poslovnih podataka.
  • prikupljanje i obrada eksternih i internih podataka
  • prikupljanje, definisanje i dokumentovanje projektnih zahteva
  • ostala zaduženja po nalogu mentora

Junior Project Assistant – rad na sljedećim zadacima

  • sticanje novih vještina uz korištenje naprednih alata za organizaciju vremena, projektni menadžment
  • obrada, selekcija i komunikacija sa zainteresovanima za programe
  • komunikacija i podrška učesnicima programa
  • učešće u pripremi i realizaciji programa za mlade
  • priprema i realizacija projektnih aktivnosti
  • upoznavanje sa metodama praćenja i analize
  • provjera i ažuriranje poslovnih podataka
  • prikupljanje i obrada eksternih i internih podataka
  • prikupljanje, definisanje i dokumentovanje zahteva
  • ostala zaduženja po nalogu mentora

Digital Marketing Assistant – rad na sljedećim zadacima

  • ažuriranje sajta
  • ažuriranje drustvenih mreža za više brendova (Facebook, Instagram & LinkedIn);
  • priprema radnih verzija tekstova za sajt i digital
  • prevod eng/srpski
  • priprema draft newsletter
  • slanje cirkularnih mejlove za sve brendove
  • predlog kreativnih rješenja
  • upoznavanje sa metodama praćenja i analize
  • provjera i ažuriranje poslovnih podataka
  • prikupljanje i obrada eksternih i internih podataka
  • prikupljanje, definisanje i dokumentovanje projektnih zahteva
  • ostala zaduženja po nalogu mentora

Public Relations Assistant – rad na sljedećim zadacima

  • istraživanje i prikupljanje informacija
  • obrada informacija
  • priprema radnih verzija dopisa
  • priprema radnih verzija tekstova za sajt
  • ažuriranje sajta
  • prikupljanje i obrada eksternih i internih podataka
  • prikupljanje, definisanje i dokumentovanje zahteva
  • ostala zaduženja po nalogu mentora

Proces selekcije kandidata

Proces selekcije kandidata obuhvata tri kruga selekcije i to sljedećim redoslijedom:

  • slanje CV-a i motivacionog pisma – prvi krug selekcije
  • info razgovor 1 – drugi krug selekcije
  • info razgovor 2 – treći krug selekcije

Prednost u procesu selekcije imaju kandidati koji se prijavljuju za obavljanje prakse u punom radnom vremenu.

Kada je planiran početak prakse?

Odabrani kandidati će da počnu obavljanje prakse u drugoj polovini oktobra mjeseca tekuće godine, a o detaljima ćete biti upoznati tokom procesa selekcije kandidata.

Rok za prijavu:

  • petak 15. oktobar do 18 časova

Naknadne i nepotpune prijave neće biti uzete u razmatranje.

Ukoliko imaš dodatnih pitanja, tu su naši kontakt telefoni 066 467 322, 051 962 860 i mejl [email protected]

Ukoliko si ti osoba koju tražimo, ispuni formular. Posle toga dobićeš na mejl potvrdu sa uputstvima za naredne korake. OBAVEZNO proveri inbox mejla kao i spam.